سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به نشست سه شنبه شب این باشگاه که با حضور قلعه‌نویی برگزار شد بیان کرد : این جلسه کاملا معمولی بود و در خصوص سفر به قطر برای بازی با الریان برنامه‌ریزی شد.
 
به گزارش راسخون، میرشاد ماجدی در گفتگو با مهر، در خصوص جلسه سه شنبه شب این باشگاه که با حضور قلعه‌نویی و فتح الله‌زاده برگزار شد خاطرنشان کرد: این جلسه از قبل تعریف شده نبود و به نوعی یک جلسه معمولی بود که در خصوص زمان سفر به قطر و مسایل مربوط به بازی با الریان صحبت کردیم. آقای قلعه‌نویی هم به این جلسه آمد و صحبت کرد. در واقع بحث از پیش تعیین شده‌ای برای این جلسه نداشتیم.
 
وی درباره حضور رحمتی و قول فتح الله زاده برای حل مشکلات مالی گفت: رحمتی برای کار شخصی آمده بود و با فتح الله زاده درباره مسایل شخصی صحبت کرد. آقای فتح الله زاده که دنبال حل مشکلات مالی است و می داند که پول شب عید باعث می‌شود بازیکنان با خوشحالی پیش زن و بچه خودشان بروند و نوعی کار نصف سال را انجام می‌دهد. امیدوارم که تلاش‌ها به نتیجه برسد و پولی تحت عنوان پاداش، عیدی یا حقوق به تیم تزریق بشود.
 
ماجدی در خصوص احضار رحمتی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیح داد: کمیته انضباطی جریمه‌ای را در نظر گرفته است و حالا هم از رحمتی خواسته تا توضیح بدهد. قبلا برای آندو هم این اتفاق رخ داده بود. در بازی با ملوان خود آقای حسن‌زاده به عنوان ناظر حضور داشت و نمی‌شود چیزی از دید ایشان پنهان مانده باشد.
 
سرپرست تیم استقلال با اشاره به دیدار مقابل الریان قطر بیان کرد: برای این بازی منتظریم وضعیت نهایی بیک‌زاده مشخص شود و غیر از تیموریان بقیه بازیکنان در حال تمرین هستند و مشکلی نداریم.
/2759/